15.11 Pierwszy Krok Wioślarski

Zapraszamy na Pierwszy Krok Wioślarski Gminy Czerwonak oraz Powiatu na ergometrze wioślarskim.

Zawody odbędą się 15 listopada 2017 r. godz. 10:00

w hali Gminnego Ośrodka Sportu AKWEN w Czerwonaku.

 Organizator: Fundacja Wielkopolskie Wioślarstwo przy współpracy Starostwa  Powiatu

 Patronat honorowy: Wójt Gminy Czerwonak

PROGRAM ZAWODÓW:

  1. Zawody odbywają się na 8 ergometrach w godzinach 10.00 do 12.00
  2. Zgłoszenia odbywają się w formie elektronicznej do dnia 14.11.2017 podając imię, nazwisko oraz rocznik

Zawody odbywają się na dystansie  250 m.  Każda szkoła ma prawo wystawienia eliminacjach  dowolnej ilości startujących uczniów w wieku  12-13 lat natomiast w finale po 20 zawodników w kategorii dziewcząt i chłopców.  Zawodnicy z  trzema najlepszymi wynikami otrzymują medale  w konkursie Mistrzostw Gminy Czerwonak.  Stanowić będą  reprezentację  Gminy Czerwonak  w zawodach finałowych Mistrzostw Powiatu.  Organizator zapewnia możliwość zapoznania się z ergometrami w dniach 09-14 listopada 2017. Po zgłoszeniu zapotrzebowania zostaną dostarczone 2 ergometry które umożliwią wyłonienie reprezentacji szkoły na zawody w dniu 15.11.2017 r. Zapotrzebowanie na ergometry oraz listy startowe należy przesłać na adres:  marek.kurek@interia.pl  lub telefonicznie  Marek Kurek 604 187 264

INFORMACJE OGÓLNE:

  • Zwycięzcy otrzymują okolicznościowe medale.
  • Organizator zapewnia zabezpieczenie medyczne w postaci karetki wraz z obsługą.
  • Zawody transmitowane są na ekranie.
  • Organizator zapewnia spikera oraz sprzęt potrzebny do rozegrania oraz nagrywania zawodów.
  • Reprezentanci startują w dniu 5 grudnia na dystansie 500 m w hotelu Sheraton, z tego wydarzenia Telewizja Polska sporządzi reportaż a wszyscy zawodnicy otrzymają pamiątki  oraz najlepsi medale.
  • W finałach startować będą reprezentanci Gminy Czerwonak, Komornik, Kostrzyna  oraz  Suchego Lasu.
  • Organizator przewiduje nagrodę główną w postaci ergometru dla szkoły z najliczniejszą frekwencją (wliczając etap eliminacji szkolnych).

Zapraszamy!